طراحی آپارتمان مدرن در بابل

طراحی

در این مقاله موارد زیر را می خوانید:

طراحی آپارتمان مدرن در بابل

CITY OASIS یک آپارتمان خدماتی است که با طراحی و بازسازی از یک ساختمان با ۲۷ اتاق در اندازه های مختلف ساخته شده است. این ساختمان در زمینی به مساحت ۳۳۰ متر مربع واقع شده است.

بابل یک شهر بزرگ با تراکم بالای جمعیت ، حمل و نقل و ساخت و ساز است که امروزه مشکلات زیادی از جمله آلودگی ، ترافیک ، کمبود فضای سبز و غیره ایجاد می کند.

زندگی در بابل

زندگی در یک شهر شلوغ با درجه حرارت متوسط ​​بالا در تمام طول تابستان ، مردم برایشان دشوار است که در جایی در نزدیکی زندگی خود لذت ببرند تا از تعطیلات کوتاه مدت یا تعطیلات خود به دور از گرما و سرعت زندگی سریع در مناطق شهری لذت ببرند. با اصرار برای ایجاد یک فضای سبز با سایه ها به منظور کمک به مردم در استراحت خود بدون اینکه از شهر خارج شوند ، تصمیم می گیریم با طراحی خود مردم را با طبیعت مرتبط کنیم.

ارزیابی خود در طراحی آپارتمان

هنگامی که برای مشاهده و ارزیابی خود به سایت مراجعه کردیم ، مسئله اینجاست: فضاها و سطوح به طور نامناسب ، اتاقهای خالی ، ستون های بالکن سنگین و غیر ضروری اداره می شوند .به جای گسترش منطقه ساخت و ساز ، سعی کردیم یک خلا بزرگ را حفظ کنیم در سایت ، بیشتر گیاهان فعلی را احترام و حفظ کنید.

راه حل های ما برای این ساختمان

راه حل هایی که ما برای این کار ارائه می دهیم ، حفظ ستون ها و تیرهای ساختاری ، از بین بردن تمام موارد اضافی و ایجاد فضای برای نور روز و گیاهان ، اعمال تهویه برای فضاها – راهرو شامل و در نهایت پیشنهاد دیوارهای پرده بزرگ به منظور ایجاد مرز بین داخل و خارج محو می شود ، و باغ های مختلفی برای هر اتاق ایجاد می کند. از قسمت ورودی ، ما یک مسیر کوتاه و منحنی را طراحی می کنیم که به داخل آن منتهی می شود ، و باعث می شود قبل از اینکه افراد به لابی بیایند و به اتاق های خود بروند ، یک راهپیمایی جالب در میان انواع گیاهان ، آب و نور به نظر می رسد.

نحوه گلکاری آپارتمان های مدرن در بابل

شکل ظاهری ساختمان

شکل ظاهری ساختمان و همچنین نمای آن از منحنی های طبیعی ایجاد می شود که توسط لایه سبز احاطه شده است و بسیاری از درختان کوچک استوایی متناسب با موقعیت متفاوت هستند. بنابراین ، سیستم بالکن در هر طبقه یکسان نیست. فضای خالی موجود در این طبقه بالکن در اولویت پرورش درختان بلند است و هوای تازه و فضای آرامش بخشی به آپارتمان می دهد.

نظریه ما

ما هر اتاق را به عنوان یک خانه در نظر می گیریم. از این رو ، حداقل فضای داخلی بسیار توصیه می شود. برای ایجاد انگیزه در تعامل بین مردم و طبیعت ، ما از مواد سازگار با محیط زیست استفاده می کنیم که احساسات شدید و مواد دست ساز سنتی را به ارمغان می آورد: جنگل های بازسازی طبیعی ، سنگ های شکاف محلی ، بتن سبک ، تراسو ، خیزران ، …

طراحی - طراحی اپارتمان مدرن در بابل - مازندران - شهر
طراحی - طراحی اپارتمان مدرن در بابل - مازندران - شهر
طراحی - طراحی اپارتمان مدرن در بابل - مازندران - شهر

 

نوع ساختمان

این ساختمان یک جنگل گرمسیری را نشان می دهد که در آن هر شخص می تواند باغ آرام خود را تجربه کند بدون اینکه توسط صدا یا گرد و غبار در منطقه شهری مزاحم شود. این ساختمان همچنین دارای یک استخر پیچ در پیچ کوچک است که در آن می توانند در یک تابستان خشک و گرم از آب و هوای آرام لذت ببرند.

 

امیدواری ما

ما امیدواریم که این پروژه بتواند تا حدی به شستشوی گرما و بهبود تغییرات آب و هوایی در یک شهر آلوده کمک کند و در نهایت پیوند محکمی بین انسان و طبیعت ایجاد کند. 

گفته ی جین آستین

جین آستین گفت: “نشستن در سایه در یک روز خوب و تماشای سرسبزی عالی ترین طراوت است.”

 

گروه معماری دگرش با بکارگیری افراد متخصص و باتجربه، طراحی ساختمان مدرن در بابل را مطابق با متراژ و مساحت و سلیقه شما ارائه می‌دهد. کارفرمایان عزیز تنها با یک تماس تلفنی می‌توانند از مشاوره رایگان کارشناسان این مجموعه بهرمند شوند.

 

برای دریافت مشاوره با شماره های ۰۹۱۱۱۱۵۸۴۳۴ و یا ۰۹۹۱۹۰۳۸۱۳۱ تماس بگیرید

جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

 

طراحی - طراحی اپارتمان مدرن در بابل - مازندران - شهر

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید