طراحی و اجرای ویلای مدرن در صفائیه

مساحت زمین این ویلای مدرن

در این متن به تشریح طراحی و اجرای یک ویلای مدرن در شهرک صفائیه می پردازیم. Casa FG مسکونی با مساحت ۴۲۰ متر مربع در شهرسازی خصوصی در استان مازندران است. این قطعه در زمینی به مساحت تقریبی ۱۰۵۰ مترمربع با چشم انداز تالاب مرکزی تاسیس شده است. این خانه از طریق یک فضای مرکزی با دو ارتفاع بیان می شود که مسیر اصلی را سازمان می دهد و به فضای معماری اجازه می دهد تا باز شود ، مناطق مختلف آن و محیط را بصری ادغام می کند. با یک کف نمودار ساده ، به دنبال ایجاد احساسات مختلف از طریق تور است.

 

در این مقاله موارد زیر را می خوانید:

مقدمات اصلی طراحی و اجرای ویلای مدرن

به عنوان مقدمات اساسی پروژه: جهت گیری ، تصاویر و بیش از هر چیز جستجوی محدودیت هایی که بین فضای خارجی و داخلی وجود دارد، به همین دلیل حیاط های داخلی ایجاد شد که فضاهای خانه در اطراف آنها بیان شده است. این طراحی و اجرای ویلای مدرن در دو سطح با کاربردهای بسیار متفاوت توسعه یافته است.

تشریح طراحی داخلی در طراحی و اجرای ویلای مدرن

سطح اول با مناطق سرویس دهی در جلو، مناطق اجتماعی در مرکز خانه و یک گالری عقب که کل دهانه عرض خانه را پوشش می دهد، بیان می شود. مطابق با خدمات حیاط مرکزی بزرگی است که با ارتفاع دو برابر داخلی ادغام می شود و نور طبیعی را از طریق پنجره های بزرگ تأمین می کند. همچنین، حیاط از طریق “پرده سبز” گیاهان تحمیل کننده از خیابان ایجاد حریم خصوصی می کند ، که باعث می شود منظره طولانی تر شود و تهویه متقابل به اتاق ناهار خوری اضافه شود. مناطق اجتماعی به هم پیوسته (آشپزخانه – اتاق ناهار خوری) سخاوتمندانه به مناطق سبز خانه باز می شوند و کاملاً در گالری ادغام شده اند.

سطح دوم

سطح دوم به مناطق خصوصی اتاق خواب و زندگی خانوادگی اختصاص دارد. گردش این طبقه منجر به بزرگ بودن ارتفاع دوتایی می شود، درخواست مالک برای یک خانه “نگهداری صفر”، ایده استفاده از مواد نجیب بود که خصوصیات آنها را با گذشت زمان حفظ می کند. تصور می شد که فولاد کورتن نمای سطح بالایی را تحقق می بخشد. این یکی سطح بالایی را از طریق ترکیبی از صفحات کور و چترهای چوبی که به نور اجازه ورود می دهند ، ایجاد می کند و باعث ایجاد نور و سایه هایی می شود که در داخل خانه نمایش داده می شوند. کنسرت در معرض نقشی اساسی دارد و کاملاً با فولاد کورتن همزیستی دارد. بتن تخته ای در پارتیشن ها و قالب صاف در تیرهای محیطی و دال ها استفاده می شد. در پارتیشن های بزرگ بتونی، کشسان برای پنهان کردن گالری از طبقه فوقانی پنهان شده اند (از ستون هایی که مانع دیدن تالاب می شوند). با راه اندازی این پروژه ، تصاویر پاک و یکپارچه از همه مناطق مشترک در سطح اول به دست می آید. 

استودیوی معماری نیز عهده دار پروژه طراحی داخلی بود. از انواع کميابي از مواد، بافت و پالتي از زنگ هاي خنثي استفاده شد که در تمام محيط ها پايدار است و زباني مشترک و هارمونيک توليد مي کند و از مواد نجيب به عنوان قهرمان اصلي براي تقويت فضاها استفاده مي شود.

گروه معماری دگرش با بکارگیری افراد متخصص و باتجربه،طراحی و اجرای ویلای مدرن را مطابق با متراژ و مساحت و سلیقه شما ارائه می‌دهد. کارفرمایان عزیز تنها با یک تماس تلفنی می‌توانند از مشاوره رایگان کارشناسان این مجموعه بهرمند شوند.

برای دریافت مشاوره با شماره های ۰۹۱۱۱۱۵۸۴۳۴ و یا ۰۹۹۱۹۰۳۸۱۳۱ تماس بگیرید

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید