سرمایه گذاری شهرک ویلایی

با توجه به رشد شهرک سازی در استان مازندران، نیاز به طراحی، اجرا و سرمایه گذاری در زمین هایی با مساحت مناسب می باشد. در این پست به بررسی نمونه هایی از سرمایه گذاری شهرک ویلایی در مازندران می پردازیم.

در این مقاله موارد زیر را میخوانید :

ویلای تام دائو یک ویلا برای تعطیلات است که در دره ای در دامنه کوه در شهر تام دائو واقع شده است. قسمت جلویی خانه رو به شرق است و از سپیده دم استقبال می کند و قسمت عقب آن به سمت دره زمین گلف در غرب و تماشای غروب آفتاب است

داستان ها در طراحی شهرک ویلایی

خانه با ۳ داستان طراحی شده است ، که به سمت دره پایین می آید. این خانه دارای شکل معماری ساده ای است که سه جعبه مربع شکل روی هم قرار گرفته اند. بزرگترین جعبه طبقه دوم با ابعاد ۲۲m x 22m x 3.3m است. جعبه های طبقه همکف و زیرزمین ۱۶ متر در ۱۶ متر در ۳٫۳ متر است. در مرکز جعبه هایی که یک استخر ماهی در طبقه همکف قرار دارد یک خلأ ۶٫۵mx 6.5m وجود دارد. 

ورودی خانه ها در این شهرک ویلایی

ورودی خانه از دامنه کوه است ، معماران سالن اصلی را در طبقه همکف ، جلو و عقب طراحی کرده و به حیاط متصل کرده اند ، که به خانه کمک می کند چشم انداز دره را پنهان نکند ، زیرا همه می توانند از جاده اصلی دیدن کنید. 

کار حیاط و حوضچه در این شهرک

حیاط و حوضچه نیز در تهویه مشارکت دارند تا نسیمی را به خانه وارد کنند. سالن به صورت باز طراحی شده است ، محلی برای نشستن ، نوشیدن چای ، استراحت و احساس لحظه های متغیر هوا ، مناظر ، آفتاب و باران است. 

طبقه همکف در این شهرک

طبقه همکف منطقه پذیرایی و آشپزخانه اصلی متصل به فضای باربیکیو در فضای باز است. زیرزمین از ۲ اتاق خواب با چشم انداز دره ، یک منطقه بار و یک انبار شراب تشکیل شده است که در آن مردم می توانند غروب آفتاب و ماهی را از طریق آکواریوم بزرگ تماشا کنند. طبقه دوم اتاق خواب اصلی و ۳ اتاق خواب دیگر را در خود جای داده است. 

فضاهای خالی و جامد در این شهرک

فضاهای خالی و جامد برای تهویه و گرفتن نور طبیعی بیشتر به هر گوشه خانه بهم پیوسته اند. مناظر از طریق لایه های زیادی از فضاهای خالی نفوذ کرده و عمق فضا را ایجاد می کنند. پشت بام یک منطقه کمپینگ است که مردم می توانند یخبندان اولیه را که از کوه به دره و عقب می رود ، تجربه کنند.

عملکرد تراس در این شهرک

تراسهای افقی بلند برای کاهش دهانه و جلوگیری از احساس طولانی بودن و ایجاد نمای عمودی سوراخ شده اند. این تراس ها همچنین فضای بافر یا مرز تاری را بین فضای داخلی و مناظر بیرون ایجاد می کنند.

 

گروه معماری دگرش با بکارگیری افراد متخصص و باتجربه،سرمایه گذاری شهرک ویلایی را مطابق با متراژ و مساحت و سلیقه شما ارائه می‌دهد. کارفرمایان عزیز تنها با یک تماس تلفنی می‌توانند از مشاوره رایگان کارشناسان این مجموعه بهرمند شوند.

برای دریافت مشاوره با شماره های ۰۹۱۱۱۱۵۸۴۳۴ و یا ۰۹۹۱۹۰۳۸۱۳۱ تماس بگیرید

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید